1
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Een bestelling kan geplaatst worden via het contactformulier. Controleer zeker je spam folder. Bestellen kan ook door een mailtje te sturen naar bloemsweetbakery@outlook.be
2
Hoe lang op voorhand dien ik te bestellen?
Liefst minstens 2 weken op voorhand, zo is er voldoende ruimte voor mij om het thema uit te werken. Ik raad sowieso aan om zo vroeg mogelijk te bestellen, aangezien de plaatsen beperkt zijn.
3
Kan ik een fondant taart bestellen?
Neen, taarten worden niet volledig in rolfondant bekleed. Taarten worden altijd afgewerkt met een luchtige crème. Rolfondant wordt enkel gebruikt voor kleine details.
4
Ik heb een taart gezien op Pinterest, Instagram of Facebook, kan je deze namaken?
Neen, er worden geen kopieën gemaakt van andere taarten. Er mag wel een voorbeeld doorgestuurd worden ter inspiratie.
Tip: kijk naar de foto's van mijn taarten op Instagram of Facebook, zo ben je zeker dat je je in mijn stijl kan terugvinden.
5
Betalingsmogelijkheden
De betaling gebeurd bij afhaling, dit kan cash of met payconiq/bankapp.
Er is geen bancontact terminal aanwezig.
6
Vervoer van de taart
De taart wordt ingepakt voor vervoer. De beste plaats in de auto, is vooraan aan de passagierskant op de grond. Schuif alvast uw zetel volledig achteruit. De taart kan ook in de koffer vervoerd worden, zorg echter dat ze niet kan verschuiven.
De taart wordt het best niet op een zetel gezet, of op de schoot genomen.
Bij hoge temperaturen, leg alvast je airco aan.
7
Hoe bewaar ik de taart ?
Alle taarten dienen in de frigo bewaard te worden. Haal de taart wel een half uur tot 45 min voor je er aan begint, uit de frigo. Laat de taart bij hoge temperaturen nooit te lang uit de frigo staan.
De taart kan na afhaal nog tot 3 dagen bewaard worden in de frigo.
8
Nog verdere vragen?
Aarzel niet om mij te contacteren indien u nog verdere vragen heeft.
Dit kan via bloemsweetbakery@outlook.be